Feines que canvien vides

Des de 2011 reinserim laboralment dones supervivents de violència de gènere

Comprometre’ns amb la societat forma part de l’ADN de la nostra companyia. És per això que fa més d’una dècada vam decidir unir la nostra activitat de negoci com a creadors de feina amb donar resposta a una necessitat social.

L’any 2011, juntament amb la Fundació Ana Bella, vam crear l’Escola Ana Bella amb la finalitat d’aconseguir la integració social de dones en risc d’exclusió, especialment de supervivents de violència de gènere, a través de la formació i l’oportunitat laboral.

A Momentum Task Force ja hem format i reinserit laboralment més de 8.000 dones procedents de col·lectius en risc d’exclusió a les nostres campanyes de màrqueting promocional.

De supervivent a agent de canvi

L’Escola realitza un programa de dos anys que està basat en coaching personal, tallers socials, formació professional i que finalitza amb una oportunitat laboral. Posteriorment, les dones s’integren socialment i tornen a estimar-se a elles mateixes, sentint que són part d’un equip i aconseguint una independència econòmica gràcies a la seva feina.

Trencar el silenci
FUNDACIÓ ANA BELLA

Convertir-se en supervivents
ESCOLA ANA BELLA

Inserció laboral
MOMENTUM TASK FORCE

Agent de canvi social
XARXA DE DONES

CONTRIBUÏM AL DESENVOLUPAMENT ECONÒMIC I SOCIAL DE L’EMPRESA

El premi de la bona obra recau en haver-la realitzat

La nostra tasca ha estat reconeguda amb importats premis i reconeixements nacionals i internacionals, però per a nosaltres el millor premi és escoltar els seus testimonis positius i que utilitzem la força de la companyia per tal de generar valor i un impacte positiu en la societat.

Des de 2012 Momentum Task Force és una de les 129 empreses que formen la Xarxa d’Empreses per a una Societat Lliure de Violència de Gènere, iniciativa d’Innovació de la Delegació del Govern contra la Violència de Gènere.

Suma la teva marca a aquest gran projecte

Cada cop són més les grans marques que estan aportant valor social als seus projectes de màrqueting promocional amb Momentum Task Force i les raons són sòlides:

  • No es requereix pressupost addicional i la marca s’enforteix davant la societat al convertir-se en un agent del canvi, contribuint a la inserció laboral de col·lectius en risc d’exclusió.
  • Les dones supervivents demostren a les campanyes una gran implicació i compromís en la l’assoliment de resultats de les marques que els hi donen suport i reforcen la seva autoestima, fet que els ajuda en el seu procés d’empoderament per a liderar les seves vides amb independència i llibertat.

Uneix-te per tal de contribuir a construir una societat lliure de violència de gènere.